utorok 9. apríla 2013

A ako je to u mňa s voňavkami?

Ahojte! :)
Včera som písala článok o voňavkách a ich značkách podľa ktorých môžete zistiť, ktorá voňavka ako silno vonia. Príspevok je TU . Spomínala som aj že hneď si idem pozrieť moje voňavky, tak, a teraz píšem článok. :)
Našťastie som ani jednu nemala tú najslabšiu, aj keď som si pri nejakej myslela, že bude, lebo je dosť slabá. Nemala som ani jednu tú najsilnejšiu, čo som bola aj rada, lebo nechcem byť až moc prevoňaná. Stretla som sa len s tými dvoma strednými a teraz niektoré vymenujem:
-mám tri telové spreje, ale na nich názov EDT, EDP,EDC, parfum nebol.
AVON little white dress
-little black dress, little white dress sú značky EDP, takže vonných látok je tam 12%-15%, takže používať ich budem takto: vôňu nastreknem do vzduchu a prejdem cezeň.
- Happy Feel a Fun Time je EAU DE PARFUM tiež
-simple elements warm sunshine je EDT, čiže voňavých látok je tam 6%-12% a používať ju budem takto: sprejovať sa budem na telo a do vlasov, nie na oblečenie

AVON little black dress
-ešte tam je nejaká od oriflame-eclipse tuším a puma  Eau de Toilette tiež

oriflame ECLIPSE

-mám ešte dve bez názvu a krabičku od nich som vyhodila :(


                                                            Nabudúce bude:Ako vybrať vhodný parfum








Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...