sobota 6. apríla 2013

Ako na bodky a guličky na nechty?

Ahojte! :)
     Radi si lakujete nechty?
Ak áno, tak tu mám pre Vás jeden užitočný článok ako si môžete spraviť vzor bodiek na nechty... Ja mám teraz osobne jeden originálne "bodkovač" na nechty, ale pred tým som si vytvárala takto. Nie všetky som skúsila, ale fakt to ide. :D
 
 
 

                             Originálny "bodkovač" so štetčekom na nechty (dekoračný štetec):
Presne tento mám ja. Je z AVONU a na druhej strane je aj štetček. Bodky robí malé a keď chcem väčšie, tak použijem špajdľu alebo špendlík s hlavičkou, ktorý mám zapichnutý v gume. :D
 
 
 
 
 
 
 
                                                          Sponka do vlasov
To čo je vyznačené červenou, tak tými guľôčkami sa dajú spraviť bodky. Ja osobne som to ešte neskúšala, ale videla som to a dá sa to!
 
 
 
Špajdľa:
Veľmi užitočným pomocníkom bola obyčajná špajdľa (ešte keď som nemala ten od AVONU), pomocou ktorej som si robievala bodky koncom  špajdle. Lebo ten koniec má tvar kruhu...
 
 
 
 
 
 
Špendlík s hlavičkou:
Špendlík s hlavičkou používam aj teraz keď potrebujem si spraviť väčšie bodky. Mám ho zapichnutý v gume, ale môžete aj v ceruzke. Je to tiež super vec a som rada, že ma to vôbec aj napadlo. :DDDD


 

 
Špendlík bez hlavičky:
...zapichnutý v ceruzke alebo gume. Toto som nerobila, lebo je to rovnaká veľkosť ako ten štetec čo mám, takže to nepotrebujem. :DD
 
 
 
 
Zicherka-zatvárací špendlík:
Tiež dobrý nápad aj do ruky. :DDDD Toto som tiež ešte neskúšala, ale viem, že sa to dá. :)
 
 
Kovový pilník:
Tiež tým čo je vyznačené v červenom krúžku. Robia sa tým, ale malé bodky veľké  špendlíkom.
 
 
 
 
 
AJ TOTO SA DÁ SPRAVIŤ BODKAMI A GUĽÔČKAMI:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

super článok, určite vyskúšam :) sisablog

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :) len skús. :)

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...