streda 3. apríla 2013

Zhrnutie MARCA

Ahojte! :)
Dnešný článok bude zhrnutie celého marca. Už dlhšie som nič nenapísala, ale nemala som kde. :(
Akurát som Vám oznámila moju novú stránku. Ale tá už je v apríly. Mohli ste vidieť môj 1.príspevok a prečo som sa rozhodla založiť si blog. Niečo o mne, chvíľu som mala aj nail art ktorý totiž.... nemám ostrý foťák a nebolo to dobre vidieť, tak som to vymazala.  Kto videl videl....  Ale mala som aj prvú a druhú recenziu. :DD Týždeň ste mohli hlasovať za prieskumný dotazník 01/2013  a TU je hneď niečo k tomu, posledné dve hodiny do vyhlásenia súťaže a nakoniec sme sa dočkali aj vyhlásenia. Mali ste možnosť zoznámiť sa s mojím blogom aj mojim youtube kanálom a jednou aplikáciou  kde môžu sledovať môj blog aj ľudia z Číny :DDDD Keď som si založila blog chcela som tam mať viac príspevkov a jedným bola aj tento. Ja som spoznala aj jeden blog a dala som aj návrhy na outfit na zimu. A už keď bola tá zima, tak ste mohli sledovať počasie podľa tohto článku  a tešiť sa na teplo....  Boli dva články o vlasoch TU a TU. :DD
...a niečo aj o perách a štetcoch. A asi najviac článkov bolo o mojom publikum :
1.časť/marec
2.časť/marec
 Včera v publikum ma sledoval najviac štát NEMECKO, dnes je to takéto:         ...ale pribudlo aj RUSKO
  
                                                               

Zobrazenia stránok podľa krajiny

Graf najobľúbenejších krajín medzi čitateľmi blogu
PoložkaZobrazenia stránok
Slovensko
48
Spojené štáty
35
Nemecko
31
Rusko
9
 
 
 
                                                                                             MOJE INFORMÁCIE A KONTAKTY

Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...